obieg dokumentów i informacji 

poprawa przepływu informacji na linii                budowa - biuro

 

  • Obieg dokumentów w firmach budowlanych jest utrudniony, ponieważ przekazywane są one do biura, a następnie na budowę, która nie znajduje się w tym samym miejscu. Odsyłanie lub dostarczanie dokumentów osobiście generuje stratę czasu pracy, a także opóźnienie w przekazywaniu bieżących informacji, co wpływa na niemożność podejmowania szybkich decyzji.

 Jak poprawić obieg dokumentów i informacji?

 

STRONA GŁÓWNA

 

ROZWIĄZANIE, KTÓRE

  • Znacznie ograniczy administracyjne czynności kierowników budowy 
  • Skróci czas obiegu faktury kosztowej
  • Skróci czas oczekiwania na dane księgowe
  • Przyspieszy aktualizację budżetu o koszty
  • Przyspieszy rejestracje faktur
  • Zautomatyzuje proces księgowania 
  • Umożliwi tworzenie zamówień na planowane dostawy
  • Umożliwi tworzenie i rozliczanie umów z podykonawcami i tworzenie protokołów

WYBRANE FUNKCJONALNOŚCI

  • elektroniczna akceptacja faktur 
  • elektroniczna akceptacja zamówień 
  • elektroniczny obieg umów
  • elektroniczne protokoły
  • rejestracja pism i dostarczanie do kierowników
  • integracja z systemem FK
  • integracja z budżetem budowy 
  • integracja z zewnętrznym folderem skanów dokumentów 

KONTAKT Z NAMI