MODUŁ ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW I INFORMACJI
Sprawny przepływ dokumentów i informacji na linii biuro - budowy
- Obieg dokumentów w firmach budowlanych jest utrudniony, ponieważ przekazywane są one do biura, a następnie na budowę, która nie znajduje się w tym samym miejscu. Odsyłanie lub dostarczanie dokumentów osobiście generuje stratę czasu pracy, a także opóźnienie w przekazywaniu bieżących informacji, co wpływa na niemożność podejmowania szybkich decyzji.
Jak poprawić obieg dokumentów i informacji?
ROZWIĄZANIE, KTÓRE
- Znacznie ograniczy administracyjne czynności kierowników budowy
- Skróci czas obiegu faktury kosztowej
- Skróci czas oczekiwania na dane księgowe
- Przyspieszy aktualizację budżetu o koszty
- Przyspieszy rejestracje faktur
- Zautomatyzuje proces księgowania
- Umożliwi tworzenie zamówień na planowane dostawy
- Umożliwi tworzenie i rozliczanie umów z podykonawcami i tworzenie protokołów