obieg dokumentów:

W firmie budowlanej dokumenty przesyłane są między biurem a budową. Jest to czasochłonne, wymaga udziału wielu osób i pociąga za sobą zbyt duże nakłady pracy. Istnieje też ryzyko zagubienia faktury. Proces ten bardzo angażuje zasoby ludzkie na budowie.

Administracja czeka na spływ dokumentow do firmy a zdarza się, że dokumenty trafiają z dużym opóźnieniem. To ma wpływ na pracę również działu finansowego i w księgowości.

Opóźnienie spływu dokumentów odbija się negatywnie na całej firmie. 

NASZE ROZWIĄZANIE:

  • Jak ułożyć/ wdrożyć obieg dokumentów, który będzie jak najlepiej odpowiadał na potrzeby  firmy?
  • Jakich narzędzi użyć aby uzyskać jak najlepsze efekty?

Nasze rozwiązanie pozwoli na uzyskanie jak największej opłacalności biznesowej

DORADZTWO

OBIEG DOKUMENTÓW

STRONA GŁÓWNA

 

CO MOŻNA ZYSKAĆ USPRAWNIAJĄC OBIEG DOKUMENTÓW?

  • mniej czasu na adminstracyjne czynności
  • wiecej czasu na budowie
  • szybsza informacja o kosztach 

KORZYŚĆ DLA TWOJEJ FIRMY